سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی و معرفی برترین انیمیشن های ایران و جهان

نظر

 

انیمیشن scooby doo 2020 محصولی از شرکت Reel FX برای اکران در سال 2020 است و یکی از پرفروش ترین ها و پرطرفدار ترینهای سال جاری محسوب می شود. 

 

انیمیشن Scoob

یکی از ویژگی های جالب فیلم انیمیشن Scoob، داشتن حق امتیاز استفاده از کاراکترهای اسکوبی-دوو (ساخته برادران وارنر) در فرایند کار است. تا به امروز از سال 1969 مجموعا 13 انیمه از شخصیت محبوب انیمیشن scooby doo 2020 ساخته شده است.  نکته ­ی مثبت دیگر وجود استارهای سینمایی مانند ژاک افرون، اماندا سایفرد، جینا رودریگرز و دیگران برای صداپیشگی شخصیت های انیمیشن Scoob 2020 می باشد. انیمیشن اسکوب قرار است در تاریخ 15 می 2020 (26 اردیبهشت 1399) اکران شود و البته پیش از اکران تریلر انیمیشن Scoob توانسته بسیاری از طرفداران این مجموعه را نیز راضی نگهدارد.

معرفی، نقد و بررسی انیمیشن  Scoob  از جذاب ترین انیمه های 2020


آنچه که در ادامه درباره فیلم انیمیشن Scoob خواهیم خواند:

انیمیشن scooby doo 2020

  •  خلاصه داستان انیمیشن Scoob 2020
  • در تریلر انیمیشن Scoob بر صفحه رسمی اسکوبی چه خواهیم دید؟
  • نظر منتقدین در مورد انیمیشن اسکوبی دو 2020
  •  نکات جالب درباره انیمیشن اسکوبی دو جدید

 

خلاصه داستان انیمیشن Scoob 2020

تریلر انیمیشن Scoob

پس از پشت سر گذاشتن صدها پرونده موفقیت‌آمیز، اسکوبی و گروهش با یکی از خطرناکترین و مرموزترین پرونده‌ها مواجه می‌شوند. این پرونده درباره آزادسازی روح سگی به دنیای بالاست. در حالی که آن‌ها در تلاش برای حل این پرونده هستند، اسکوبی متوجه می‌شود که نقش بسیار پررنگ و حیاتی در حل این ماجرا دارد. همانند سریال‌های ساخته شده، گروهی از دوستان و حامیان همراه اسکوبی مشغول حل پرونده‌های مختلف می‌شوند. در ابتدا شگی را داریم که صاحب و بهترین دوست اسکوبی است. در کنار او فرد مو طلایی را داریم. ولما و دافنه نیز از دیگر دوستان اسکوبی و شگی هستند. آن‌ها پس از ربوده شدن اسکوبی و شگی تصمیم می‌گیرند رد آن‌ها را دنبال کنند.

در تریلر انیمیشن Scoob بر صفحه رسمی اسکوبی چه خواهیم دید؟

اولین تریلر رسمی انیمیشن Scoob در تاریخ 11 نوامبر 2019 (2 0 آبان 98) منتشر شد و عکس‌ها و پوسترهای مختلفی به دنبال آن بر روی صفحه رسمی این انیمیشن در اینستاگرام قرار گرفت. تا اینکه در 5 مارس 2020 (15 اسفند 98) دومین تریلر رسمی انیمیشن اسکوب 2020 بر روی اینترنت قرار گرفت. در هر دو تریلر می‌بینیم که چگونه شگی و اسکوبی با هم آشنا می‌شوند و سرآغاز دوستی آن‌ها به چه شکل است. سپس با دوستان آن‌ها یعنی فرد، ولما و دافنه آشنا می‌شویم. برای دیدن تریلر انیمیشن Scoob می توانید به پلازا مگ مراجعه کنید.

 

 

نظر منتقدین در مورد انیمیشن اسکوبی دو 2020

انیمیشن Scoob 2020

انیمیشن اسکوب اقتباسی سینمایی از یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌‌های تلویزیونی تاریخ است. این عنوان در هنگام انتشار با استقبال متوسطی از جانب منتقدان روبرو و موفق به کسب میانگین امتیازات 43 از 31 نقد در وبسایت متاکریتیک شد. در ادامه می‌توانید گزیده‌ای از نقدهای این اثر را مطالعه کنید.

Uproxx / مایک رایان: 70

انیمیشن Scoob مانند قسمتی سرگرم‌کننده از سریال تلویزیونی اسکوبی دو است.

The Hollywood Reporter / جاستین لو: 70

روابط بین شخصیت‌های اصلی این فیلم یادآور مجموعه اصلی است. با این وجود، نقش شخصیت‌های مونث را می‌توان بسیار پررنگ‌تر از قبل دانست. دلیل این امر پرداخت عمیق‌تر به این شخصیت‌ها و هنرنمایی بسیار خوب صداپیشگان است. آماندا سیفرید در نقش دافنه و جینا رودریگز در نقش ولما، جذاب‌ترین شخصیت‌های این اثر را خلق می‌کنند

نکات جالب درباره انیمیشن اسکوبی دو جدید

انیمیشن اسکوب- انیمیشن Scoob

·        این هفتمین پروژه انیمیشنی کن جیونگ است. او قبلا در انیمیشن‌های Despicable Me (من نفرت انگیز)، Despicable Me 2 (من نفرت انگیز 2)، Turbo (توربو)، Penguins of Madagascar (پنگوئن های ماداگاسکار)، Norm of the North (نورم از شمال) و Wonder Park (پارک شگفت انگیز) به عنوان صداپیشه حضور داشته است

  • ·        قبل از انتخاب زک افران، دواین جانسون، کریس پرت و رایان رینولدز برای صداپیشگی شخصیت فرد انتخاب شده بودند که در نهایت این نقش به زک افران رسید.
  • ·        بعد از انیمیشن The Lorax (لوراکس) این دومین کار سینمایی انیمیشنی زک افران است.
  • ·        این اولین پروژه مارک والبرگ به عنوان صداپیشه یک شخصیت کارتونی است.
  • ·        بعد از انیمیشن Epic (حماسه) این دومین کار انیمیشنی آماندا سایفرد است.
  • ·        5 سال پیش مارک والبرگ و آماندا سایفرد در فیلم Ted 2 (تد 2) با همدیگر همکاری کردند.

 

انیمیشن اسکوبی دو جدید-انیمیشن Scoob

خلاصه مطلب

انیمیشن اسکوبی دو جدید یکی از پر سر و صداترین انیمیشن های عرضه شده در سال 2020 بود که در هنگام اکران خود به بالاترین میزان فروش خود در بین سایر انیمه های اکران شده دست یافته است. این انیمیشن اقتباسی هرچند با انتقاداتی رو به رو بوده است اما با این حال تا به امروز از موفق ترین های سال جاری محسوب می شود. آیا شما این انیمیشن را تماشا کرده اید؟ نظر شما درباره این انیمیشن چه بود؟