سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی و معرفی برترین انیمیشن های ایران و جهان

نظر

 

بهترین انیمیشن های جهان

بهترین انیمیشن های جهان، شاید کلمه‌ای باشد که بسیاری از خانواده‌های ایرانی آن را سرچ می‌کنند تا بتوانند لیستی از بهترین فیلم‌ها و انیمیشن‌های مخصوص کودک را در آن پیدا کنند   .

امروز ما 5 تا از بهترین مواردی که می‌تواند سرگرم کننده باشد تهیه کنیم. دقت داشته باشید که این لیست شامل بهترین و جذاب‌ترین انیمیشن و فیلم‌های ساخته شده طی سالیان اخیر است.

میچل‌ها در برابر ماشین‌ها The Mitchells vs. the Machines

بهترین انیمیشن های جهان

میچل‌ها در برابر ماشین‌ها (The Mitchells vs. the Machines ‎) جزو بهترین انیمیشن‌ های جهان به شمار می‌آید که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده مایک ریاندا قرار داشت و در سال 2021 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. لازم به ذکر است که جف روو در امر نویسندگی ریاندا را همراهی کرد. فیل لرد، کریستوفر میلر و کورت آلبرشت تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم میچل‌ها در برابر ماشین‌ها با نمرات متوسط منتقدان مواجه شد و واکنش‌های مختلف آنان را در پی داشت. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن حضور داشتند می‌توان به ابی جکوبسون، دنی مک‌براید، مایا رودولف، اریک آندره، الیویا کلمن، جان لجند، کریسی تیگن، فرد ارمیسن و بک بنت اشاره کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: کیتی میچل، یک دختر خلاق و فیلم‌ساز است که در میشیگان زندگی می‌کند. رابطه او با خانواده‌ی عجیب و غریبش چندان خوب نیست. او در دانشگاه مورد‌علاقه‌اش که در کالیفرنیا است قبول ‌می‌شود. او از این‌که خانواده‌اش را ترک می‌کند و قرار است افرادی شبیه به خودش که عاشق فیلم‌سازی هستند، پیدا کند، بسیار خوشحال و مشتاق است. شب پیش از سفر، او با پدرش، ریک میچل، دعوا می‌کند و پدرش ناخواسته لپ‌تاپ او را می‌شکند.

معرفی انیمیشن Soul 2020

بهترین انیمیشن های جهان

انیمیشن Soul 2020 یا روح ، انیمیشنی در ژانر ماجراجویی و کمدی به کارگردانی Pete Docter ، Kemp Powers و نویسندگی Pete Docter محصول سال 2020 آمریکا است. این انیمیشن نمره 8?2 را از 68,809 رای در سایت imdb دریافت کرد. این انیمیشن در تاریخ 25 December 2020  منتشر شد.

انیمیشن روح ، دریاره جو گاردنر، معلم و نوازنده یک گروه موسیقی در دبیرستان است که همیشه آرزو داشت روی صحنه به اجرای موسیقی جاز بپردازد؛ حالا بالاخره این فرصت را پیدا کرده است اما یک حادثه باعث می‌شود تا روح وی از بدنش جدا شود و…

انیمیشن غارنشینان 2 2020 The Croods

بهترین انیمیشن های جهان

The Croods 2 یا غار نشینان 2 نام یکی از مورد انتظارترین و جذاب ترین انیمیشن های سال آینده ی میلادی می باشد که قرار است پس مدت ها و حواشی و اخبار فراوان منتشر شود . این انیمیشن توسط استودیوی Dream Works Animation در حال ساخت است ، یکی از معروف ترین و پر کارترین استودیوهای انیمیشن سازی که پیش از این کارتون هایی همچون مجموعه ی شرک Shrek ، Chicken Run ، پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda ، ترول ها Trolls ، کاپیتان زیر شلواری Captain Underpants ، بچه رئیس The Boss Baby و آقای پیبادی و شرمن Mr Peabody & Sherman را ساخته است.

از اینکه موجودات انیمیشن غارنشینان به لحاظ تاریخی واقعا وجود داشتند یا نه مطمئن نیستیم اما (متاسفانه) ماجراجویی خانواده غارنشین کرود صحت تاریخی دارد. در قسمت جدید این انیمیشن، تمامی اعضای خانواده حضور دارند تا ماجرایی جدید را رقم بزنند. این انیمیشن فوق العاده دوبله فارسی را بعد از اکران آن از زردفیلم تماشا کنید.

انیمیشن ویلوبی ها The Willoughbys 2020

بهترین انیمیشن های جهان

دانلود انیمیشن The Willoughbys محصول کشور کانادا و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Cory Evans در سال 2020 ساخته شده است. در نیمیشن ویلوبی ها بازیگرانی چون Alessia Cara، Maya Rudolph، Terry Crews، Will Forte، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود انیمیشن ویلوبی ها (The Willoughbys) انیمیشن کمدی و ماجراجویی محصول سال 2020 به کارگردانی کریس پرن می باشد. این انیمیشن بر اساس کتابی با همین نام است که توسط لوئیس لوری نوشته شده است. داستان درباره فرزندان ویلوبی است که فکر می کنند بهتر است مدتی مستقل زندگی کنند و نقشه ای می کشند تا والدینشان را چند روز به مشافرت بفرستند و به دنبال ماجراجویی خود می روند تا ...

شما میتوانید برای نقد و بررسی بهترین انیمیشن های 2020 دوبله فارسی به مجله اینترنتی پلازامگ مراجعه نمایید.

لوکاLuca

بهترین انیمیشن های جهان

لوکا (Luca) نام یک انیمیشن جدید به کارگردانی انریکو کازاروزا است که در سال 2021 اکران شد. آندرا وارن تهیه‌کننده و مایک جونز نویسنده این انیمیشن تماشایی بودند.

انیمیشن لوکا با واکنش‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد و به دلیل خلاقیت‌های داستانی و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار گرفت. جیکوب ترمبلی، جک دیلن گریزر، مایا رودولف و جیم گافیگان ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن حضور داشتند. این انیمیشن حدود 21 میلیون دلار در گیشه فروخت.

خلاصه داستان انیمیشن لوکا بدین شرح است: لوکا پاگورو، هیولای دریایی 13 ساله کنجکاو در مورد دنیای بالای دریا است. او در آب‌های کنار ساحل ایتالیا زندگی می‌کند؛ در مزرعه‌ای که در آن بزماهی را به همراه پدر و مادرش نگهداری می‌کند.